Vești proaste pentru fanii Call of Duty: ce se întâmplă cu Warzone
Activision se concentrează în schimb pe viitorul conținut Call of Duty.
Jocul battle royale gratuit Call of Duty: Warzone (cunoscut acum ca Warzone Caldera) se va închide definitiv pe 21 septembrie. Acest lucru le va permite dezvoltatorilor să se concentreze pe „conținutul viitor Call of Duty, inclusiv experiența free-to-play Warzone (numită inițial Warzone 2.0)”, a scris Activision într-o postare pe blog.
Toate modalitățile de joc, progresul jucătorilor, inventarele și serviciile online vor expira la acea dată. Cu toate acestea, orice conținut Caldera achiziționat în Modern Warfare, Black Ops Cold War sau Vanguard va fi în continuare accesibil în acele jocuri.
Warzone a apărut în 2020, oferind două moduri de joc (battle royale și plunder) plus o singură hartă numită Verdansk, care accepta până la 150 de jucători simultan. A împărtășit un permis de luptă, arme și produse cosmetice cu Modern Warfare din 2019. A fost un succes imediat, se pare că a ajuns la 30 de milioane de jucători la doar 10 zile de la lansare.
Activision are planuri interesante pentru Call of Duty
Jocul a fost redenumit Call of Duty: Warzone Caledera (după harta Caledera din 2021) după lansarea Warzone 2.0 în noiembrie 2022. Call of Duty: Warzone 2.0 a fost recent redenumit pur și simplu Warzone, iar Activision îi încurajează pe jucătorii originali din Warzone să utilizeze acel titlu. „Așteptați-vă la o cantitate mare de opțiuni de joc pe trei hărți Battle Royale (inclusiv noua hartă Vondel a sezonului 04), precum și la Ranked Play, DMZ Beta cu cinci zone diferite de extracție, oferte BlackCell și multe altele”, a scris acesta.
Unii jucători nu sunt, totuși, mulțumiți, invocând faptul că jocurile battle royale anterioare, cum ar fi Blackout din Black Ops 4, au încă servere operaționale, în timp ce Warzone original nu va avea. Alții sunt nemulțumiți că resursele sunt transferate către Warzone: Mobile, iar unii au subliniat că își vor pierde toate produsele cosmetice Warzone, potrivit Kotaku.